Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Flotte jordmødre på obs-posten!

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 TrustNoOne (but Me)

TrustNoOne (but Me)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 81 Innlegg:
  • StedBergen

Skrevet 01 juli 2008 - 11:00

Må bare få skryte litt av jordmødrene på obs-posten på Haukeland. De har vært fantastiske hver gang jeg har blitt innlagt, passer kjempegodt på både meg og samboeren min, og servicen er upåklagelig :) Jeg sliter litt med sykehusangst, men disse damene har gjort alt de kan for å gjøre oppholdet mitt minst mulig skremmende. Tusen hjertelig takk, dere er gull verdt! :)
Ouch, I have lost myself again

Forumtråden fortsetter under...

#2 Jenny

Jenny

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 25 juli 2008 - 08:57

Det var jammen godt å høre!! Ble litt lettet nå! Jeg har 2 uker til termin og skal ligge på obs etter fødselen. Hadde mye ubehagelige opplevelser med jordmødre på føden sist fødsel, så jeg er ganske nervøs nå som det nærmer seg.

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 452 579 Innlegg:

Skrevet 16 februar 2010 - 18:34

Helt enig! Jeg møtte også en fantastisk lege der! De tar seg virkelig tid og fikk meg til å føle meg trygg og ivaretatt!

#4 kirsty*2barnsmamma

kirsty*2barnsmamma

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 31 Innlegg:
  • StedBergen

Skrevet 20 februar 2010 - 22:20

Ja jordmødrene der var helt supre. Hun jeg haddemest med å gjøre kom til og med og besøkte meg på barsel, selv om jeg kun haddevært innlagt på obs i 5 timer hehe. Men legen der er noe annet, hyggelig og høflig, men lite lydhør...

#5 Rediken

Rediken

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 301 Innlegg:

Skrevet 04 juni 2012 - 19:52

Helt enig at jordmødrene der var supre :) Men guuud hvor lei man blir av de alarmene ute på gangen :P

#6 Glajenta ♥

Glajenta ♥

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 614 Innlegg:

Skrevet 04 juni 2012 - 19:57

Helt enig - de er fantastiske!
Vi mistet vår lille jente i mars, og ble utrolig godt ivaretatt av damene på obs-posten! De gjorde en veldig vanskelig situasjon litt lettere - evig takknemlig for det.
En på jorda, en i himmelen og håp i magen ♥

Annonse