Gå til innhold

Sex in the City filmen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere sett den:)?

Jeg elsket den!! Åååå, magisk!! Og nå venter jeg på at den skal komme på dvd, noen som vet når det skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

O, du uvitende! Sex AND the city heter det! Ærlig talt!!

Forresten har jeg hørt at dvd-en kommer ut en gang i september/oktober, men ingen definitiv dato ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheheh, der ser du hva ammetåke kan gjøre med folk:) Det er lov å smile:):):):):):):):) Ingen grunn til å svare nedlatende! Ærlig feil det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den på kino på fredag. Fy søren for en bra film. Jeg skal også kjøpe dvd'n når den kommer ut.

 

Men det med stemmen deres ødela mye. Stemmene i filmen var ikke lik som stemmene ders på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, bare jeg som synes den var dårlig og at den ikke kunne måles opp mot serien? Hvorfor må man le seg ihjel av poeng som bare er helt teite, bare fordi det liksom er krevd av oss? Fordi det liksom skal være morsomt? Fordi vi er en gjeng med høner og som synes hjernedø humor er moro? Ikke vet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes faktisk ikke den var så veldig bra. Det var stas med alle klærne og skoa, men handlinga.. Jaja. Likevel skal jeg se den en gang til i morra. Kanskje jeg endrer mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...