Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Akershus-treff?

• Logg inn for å svare
188 svar til dette emnet

#161 Bic&Bac

Bic&Bac

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 18 juli 2008 - 09:25

I dag skulle jeg levere sønnen min i barnehagen. Han vekte meg kl 6, noe jeg syns er aaaltfor tidlig. Tok han med inn i senga til meg, og til slutt sovna vi begge to.. Så våkna jeg kl 9! Så ble sen levering i dag hehe. Nå begynner vi å bli ferie- og reiseklare. Så dere får ha et par flotte uker, damer! :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#162 JulieF*Victoria*

JulieF*Victoria*

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 19 juli 2008 - 12:55

Hei på dere! Ja her sitter jeg alene og forlatt på hytta...alle de andre er på tur, men jeg er så kvalm hele tiden at jeg orket ikke. Men koser meg med ild i peisen og blader:) Kvalmen går veldig opp og ned her hos meg, men kaster opp hver bidige morgen:( Blir bedre utover dagen, som oftest,og har god appetitt. Tenk i morgen begynner jeg på den 10. uken min!!! Syns faktisk tiden går nokså fort:) Jeg har bestemt meg for å gå 54 uker med 80 % lønn. Gruer meg til å komme tilbake til jobb på mandag...det er så slitsomt at jeg ikke kan sykemelde meg 100 %. Vi har jo ikke folk nok til å dekke mine vakter. Men må til legen igjen nå på mandag og forlenge 50 % sykemeldingen hvertfall. Det er det ingen tvil om! God helg!

#163 lille H

lille H

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 19 juli 2008 - 15:07

hei jenter.... Jeg sitter nå hjemme hos mamma og er i dag veldig bra. Litt sliten etter en lang tur på handlesenteret men det går over med litt søvn. Det er leit å høre at noe forsatt er dårlig men dere får trøste dere med at deg går over... god helg

#164 Iselin79 og 2 nydelige

Iselin79 og 2 nydelige

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 20 juli 2008 - 11:09

Hadde vært veldig koselig med treff i Lillestrøm...:D

#165 Bic&Bac

Bic&Bac

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 21 juli 2008 - 17:57

Uff, håper formen deres blir bedre snart! Jeg hoster fortsatt litt av forkjølelsen min, men er ellers i fin form! *bank i bordet* Vi er nå på ferie, og jeg er snartur på for å sjekke mail og slikt :) I dag er jeg 11+0! :) lille rose og jeg har pratet såvidt litt mer om et treff. Ellers foreslo jeg jo å invitere dere hjem til meg, noe det virket som flertallet syntes virket koselig. Dere kan jo kanskje sende meg pm med mailadressene deres, iallfall dere som synes det høres ut som en god idé, så kan jeg sende dere mail med forslag på tidspunkt, når jeg kommer hjem fra ferie. Høres det ok ut? Iselin79, som du kanskje ser over, så har vi prata om å ta et treff hjemme hos meg første gang. Du er hjertelig velkommen til å bli med i så fall. Send en pm med mailadressen din du også, i så fall :)

#166 Faylinn

Faylinn

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 23 juli 2008 - 08:27

Hei jenter! Jeg lagde en tråd inne på Akershus treff siden som heter "Nedre Romerike 1. trimester" med info om denne tråden og at vi skal treffes. Forslag: Etter hvert som vi kommer til å være i ulike trimestre kan vi heller starte opp en tråd der inne som heter Nedre Romerike / Lillestrøm treff el.l. Der blir trådene liggende mye lengre, og er et naturlig sted å sjekke for treff for folk i alle trimestre. Er det ok for dere? Selv er jeg 10+2 i dag, og er i litt bedre form enn i forrige uke. :-)

#167 Elin snart mamma til 3

Elin snart mamma til 3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 147 Innlegg:
  • StedKjeller, Lillestrøm

Skrevet 23 juli 2008 - 09:59

wooohooo 10 uker blank i dag :D var inne til ul i dag tidlig å jeg og forloveden så lille babyen vår for første gang :D 29 mm stor og alt var bra. skal inn igjen om 3 uker for å ta utvendig UL :) Fy flate for en herlig følelse! fikk med oss bilde og alt. 20 februar er antatt termin dato, men legen sa at vi fikk vente til 17-20 uke for å få en mer korrekt dato :) Håper alt går bra med dere her! Lille rose: hvordan gikk kjøreturen alene? Bic & Bac: håper kvalmen din gir seg snart! har du testet de akupressur båndene?? har funket bra for meg! Julie F med knøttet: Hvordan går det på ferie? kvalmen blitt bedre? GRATULERER TIL ALLE DERE SOM HAR FUNNET UT AT DET ER EN SPIRE I MAGEN :)

#168 lille H

lille H

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 23 juli 2008 - 15:45

hei... Kjøre turen gikk veldig bra. Jeg brukte 8 timer. Det var langt å kjøre aleine men det var greit å ha det una gjort fo neste gang har jeg kanskje med meg en liten en.... Formen er strålende det er slutt på kvalmen... jeg er i dag 10+5 ser frem mot å komme meg over grensen. I morgen reiser mamma og pappa og jeg tilbake til Oslo.

#169 JulieF*Victoria*

JulieF*Victoria*

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 23 juli 2008 - 18:15

Så bra Elin08 at alt var flotters på UL. Det er så spennende dette her:) Jeg er 10 uker på søndag....måtte bare de neste ukene gå FORT FORT!! Jo nærmere jeg kommer den magiske grensen, jo mere utålmodig blir jeg! Jeg var hos legen igjen i går, og er 50 % sykemeldt i tre nye uker. Deilig. Er faktisk blitt litt bedre, ikke fullt så kvalm hele døgnet. Nå er det mest om morgenen bare. Bruker også de armbånedene, og tror de hjelper en del. Åhhh, jeg gleder meg sånn til å bli mamma jeg:) Så fint da "lille rose" at kvalmen har gitt seg, det må være deilig!!! Heldiggris:)

#170 Bic&Bac

Bic&Bac

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 23 juli 2008 - 18:57

Elin08: godt å høre alt stod bra til!!! Faylinn: godt forslag!!! Jeg går jo faktisk over til 2. trim på mandag....! Da er jeg 12+0!

#171 Bic&Bac

Bic&Bac

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 23 juli 2008 - 18:58

Elin08: godt å høre alt stod bra til!!! Faylinn: godt forslag!!! Jeg går jo faktisk over til 2. trim på mandag....! Da er jeg 12+0! Forresten, formen min er bra nå :D

#172 JulieF*Victoria*

JulieF*Victoria*

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 24 juli 2008 - 09:14

Smart ide!! Dere forsvinner jo inn på 2.tri før meg...buhuuu=( Men kommer etter om 2 uker!! Denne tråden var jo blitt så lang etterhvert også:) Spørsmål: Har dere også litt sånn stikninger i magen innimellom?? Merket litt til det i går og forgårs. Kommer sånn nå og da.

#173 Elin snart mamma til 3

Elin snart mamma til 3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 147 Innlegg:

Skrevet 24 juli 2008 - 10:07

Vi har da ikke mange dagene imellom da Julie :) jeg skal bli igjen jeg å holde deg med selskap :) jeg har også hatt stikninger. Er bare livmoren som utvider seg har jeg fått høre og at det er helt normalt så hittil har jeg klappet litt på magen å ventet til deg gikk over. Faylinn: supert forslag! skal kaste meg inn der å snakke i den tråden også jeg :) Lille Rose: godt at turen over fjellet gikk bra :) Har du klart å ikke si noe til slsteren din enda da?? leste at du skulle overraske henne på bursdagen, men det er vel kanskje ikke så lett når du er over fjellet å besøker:) godt kvalmen din har gitt seg. Bic & bac: kommer snikende etter deg på 2 tri så fort vi kan :)

#174 Bic&Bac

Bic&Bac

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 24 juli 2008 - 14:41

Faen, nå er jeg lei... I dag var jeg plutselig dårlig igjen, og for noen timer spydde jeg som bare det. .... og nå er jeg tilbake etter noen minutter, fordi jeg plutselig måtte spy igjen.... Nå må det gi seg!!!!!!! Jeg vil være i fin form, jeg vil glede meg over å være gravid!!!

#175 Faylinn

Faylinn

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 25 juli 2008 - 07:36

Ai Bic&Bac, må ikke bli værre nå da! Du som ligger foran meg skal si at alt blir så fint om en uke eller to! :-) Føler selv at jeg hadde noen fine dager, også ble jeg kvalmere igjen, så det er vel sånn da. Men jeg kaster heldigvis ikke opp, enda. Nå har jeg laget en skravletråd til oss på BIM treff som heter: Nedre Romerike treff - skravletråd Var jo idiotisk av meg å lage den andre tråden som het noe med 1. trimester her om dagen, men litt idiot må man da kunne være innimellom. Bare la den tråden ligge stille, så forsvinner den i det blå etter hvert og forvirrigen blir borte. :-)

#176 Elin snart mamma til 3

Elin snart mamma til 3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 147 Innlegg:

Skrevet 25 juli 2008 - 09:00

gahhhh... nå er det jeg som er helt dum i hoden min :P Jeg finner ikke skravletråden jeg assa. går inn på den gule/orange delen her til venstre å velger BIM-treff, men jeg tror jeg har blitt helt blind eller leter på feil sted?? Hjjjjjeeeeeelllllp

#177 Faylinn

Faylinn

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 25 juli 2008 - 12:03

Det er ikke alt som er så logisk her på BIM :-) Man må først klikke på BIM treff, og heeelt nederst på siden ligger det en liten link til "Treffsidene" hvor du kan velge fylke Akershus. For enkelhets skyld: http://www.barnimage...essagelist/4824

#178 lille H

lille H

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 25 juli 2008 - 13:40

Hei..... Da var jeg tilbake i Oslo.....Varmen er ikke noe behagelig. Den gjør meg uvell, og slapp. Jeg kalrte ikke å holde det fra søstra min nå når jeg var hjemme nei, så hun fikk vite det før bursdagen sin. Farmor har og vært inne på sykhuset en tur så jeg sa det til de og så hun skulle få noe å glde seg over. Det går bar med henne nå. Har mistet matlysten er det noen som har noen forslag på hva vi kan ha til middag i danne varmen?

#179 Bic&Bac

Bic&Bac

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 27 juli 2008 - 20:50

Og her skrev jeg et langt innlegg som ble borte...argh... Formen min er superfin nå. Ikke kvalm, ikke vondt, ikke bekkenplager, ingenting :) Viste seg at jeg hadde omgangssyken. Ikke morsomt, spydde flere ganger etter jeg skrev det innlegget... men ga seg etter den dagen! :) I dag har vi kost oss på stranda, og jeg har det veldig bra :D lille rose: Kyllingsalat? Jeg har da klart å skrive i BEGGE treff-trådene, jeg da... Skrev noen tanker der om hvem treffet skal være for, vil gjerne ha innspill fra dere andre. Jeg har ikke lyst å være ekkel og holde noen utenfor, men... Mine tanker er: Jeg er på bim fordi jeg har lyst å bli kjent med andre som skal få barn ca samme tid som meg, som dermed også skal gå hjemme i permisjon ca samme tid som meg. Derfor føler ikke jeg at jeg har samme "behov for" å bli kjent med folk som venter barn nå snart, eller som er nygravide når det nærmer seg min termin. Så jeg tenker selv at de som har termin i januar, februar og mars, er perfekt tidspunkt. Vet ikke hva dere andre tenker om dette?

#180 JulieF*Victoria*

JulieF*Victoria*

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2008 - 09:22

Jeg er enig med deg Bic&Bac...la oss kanskje prøve å begrense det til jenter som har termin i januar-mars. Ellers vil gruppen bli alt for stor! Litt lettere og bli ordentlig kjent da:) Syns jeg....Hehe, ellers får du pluttselig 30 stykker hjem til deg nå om et par uker! Godt å høre at du er blitt så mye bedre også da, det er topp!