Gå til innhold

Akershus-treff?


Bic&Bac

Anbefalte innlegg

gahhhh... nå er det jeg som er helt dum i hoden min :P

Jeg finner ikke skravletråden jeg assa. går inn på den gule/orange delen her til venstre å velger BIM-treff, men jeg tror jeg har blitt helt blind eller leter på feil sted?? Hjjjjjeeeeeelllllp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.....

 

Da var jeg tilbake i Oslo.....Varmen er ikke noe behagelig. Den gjør meg uvell, og slapp.

Jeg kalrte ikke å holde det fra søstra min nå når jeg var hjemme nei, så hun fikk vite det før bursdagen sin.

Farmor har og vært inne på sykhuset en tur så jeg sa det til de og så hun skulle få noe å glde seg over.

Det går bar med henne nå.

 

Har mistet matlysten er det noen som har noen forslag på hva vi kan ha til middag i danne varmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her skrev jeg et langt innlegg som ble borte...argh...

 

Formen min er superfin nå. Ikke kvalm, ikke vondt, ikke bekkenplager, ingenting :) Viste seg at jeg hadde omgangssyken. Ikke morsomt, spydde flere ganger etter jeg skrev det innlegget... men ga seg etter den dagen! :)

 

I dag har vi kost oss på stranda, og jeg har det veldig bra :D

 

lille rose: Kyllingsalat?

 

Jeg har da klart å skrive i BEGGE treff-trådene, jeg da... Skrev noen tanker der om hvem treffet skal være for, vil gjerne ha innspill fra dere andre. Jeg har ikke lyst å være ekkel og holde noen utenfor, men... Mine tanker er: Jeg er på bim fordi jeg har lyst å bli kjent med andre som skal få barn ca samme tid som meg, som dermed også skal gå hjemme i permisjon ca samme tid som meg. Derfor føler ikke jeg at jeg har samme "behov for" å bli kjent med folk som venter barn nå snart, eller som er nygravide når det nærmer seg min termin. Så jeg tenker selv at de som har termin i januar, februar og mars, er perfekt tidspunkt. Vet ikke hva dere andre tenker om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg Bic&Bac...la oss kanskje prøve å begrense det til jenter som har termin i januar-mars. Ellers vil gruppen bli alt for stor! Litt lettere og bli ordentlig kjent da:) Syns jeg....Hehe, ellers får du pluttselig 30 stykker hjem til deg nå om et par uker!

 

Godt å høre at du er blitt så mye bedre også da, det er topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en ny tråd på BIM treff jeg da...for januar-mars 09 mammaer på Nedre Romerrike:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fler som sliter med at inleggene "forsvinner" :( driver å sender melding til deg Julie men alt bare forsvinner.. haha denne gangen kopierte jeg i allefall så jeg slapp å skrive det igjen!!

 

Bic & bac: helt enig med deg! blir liksom til at jeg snakker med de som er rundt min termin dato! tror vel alle er sånn. hehe tror det hadde vært utrolig mange å forholde seg til hvis man ikke gjorde det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det ikke bare er jeg som tenker sånn da :) Da er vi enige da. Og 30 stk hjemme hos meg i stua... oj oj, det blir fullt gitt! Da må mange sitte på gulvet hehe. Har ikke sååå stor sofa, men har en god stol, og flere kjøkkenstoler hehe. Tror vi skal få det trivelig :D

 

Og i dag er jeg 12+0!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gratulerer så mye Bic&Bac. Det må føles herlig =)

 

Jeg må forresten bare få sagt det, gud så glad jeg er for at jeg slipper og være høygravid i den varmen her, tror begynnelsen av året er en fin tid å få barn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Tussi!! Det er flere som sier at det er helt topp å ha termin om vinteren. Ikke minst fordi det av en eller annen grunn er mindre "innnrykk" på fødestuene da. Rart det der at det er så mange som får barn om sommeren...

Hvor langt på vei var du da Tussi! ??

Og hvor bodde du i området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi!: Nå så jeg jo at du hadde skrevet lenger oppe i tråden at du bor i Rælingen. Det gjør jeg også! Hvor i Rælingen bor du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig glad selv, for at jeg ikke skal være høygravid om sommeren! forrige var januarbarn, og det passet fint. Vinterene på østlandet er jo ikke så kalde heller for tida... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Lenge siden sist nå... Jeg har hatt en kjempe fin uke på båttur meg typen og svigers. Litt lett brent men det går over.. Formen er fin, men sliter med sovnen. Det er for varmt for meg. Jeg reiser videre til Bergen i dag så jeg vet ikke hvor mye jeg får hengt med den kommen uken heller...

er foresten 12+ 0 på tirsdag gleder meg....

 

Nytt sommeren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...