Gå til innhold

blir faktisk litt rystet over hvor mange det er som har "88", "89"etc i nicket sitt..


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ønske de gamle trådene havna liiiitt lengre baki køen på forumet altså :P jeg driter meg ut hele tiden. Glemmer alltid å sjekke dato :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske de gamle trådene havna liiiitt lengre baki køen på forumet altså :P jeg driter meg ut hele tiden. Glemmer alltid å sjekke dato :P

Haha, ja, jeg oppdaga litt seint at det var andre forum enn anonymforum som havner på framsida, så jeg har svart på mye rart til tider, terminklubber, prøveperioder, modne mødre og alt mulig :P ingen av de foruma jeg har noen med å gjøre. Shit happens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, jeg oppdaga litt seint at det var andre forum enn anonymforum som havner på framsida, så jeg har svart på mye rart til tider, terminklubber, prøveperioder, modne mødre og alt mulig :P ingen av de foruma jeg har noen med å gjøre. Shit happens :D

 

Jeg skjønner ingenting av systemet her jeg. Åpenbart en forumnoob. Men for å sprite opp igjen en gammel tråd: Folk må få barn når det passer dem. Jeg synes eldre mødre også får ufortjent mye tyn. Hvis man velger noe bittelitt utenfor malen får man kritikk fra alle retninger. Det er en kjedelig trend at det er greit å rakke ned på mødre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Syns dette var ett forferdelig innlegg. Hva så om man er ung når man blir mor? De kan da være like gode mødre de, og kunne gi barna like mye som andre som er eldre mødre? Det er vel ikke den mest vitenskaplige mammaen som trenger å være den beste? Eller den mammaen med best utdannelse og best jobb som er det beste? For man klarer vel å gi barnet det den trenger med en jobb på rema 1000 eller en helt vanlig skolegang? Man elsker vel og tar vare på barnet sitt like mye og like bra som ung fordet :) Jeg var 19 år, faktisk nesten akkurat ftør 19 år da jeg fikk min første. Jeg er straks 25 år og har 3 barn, og jeg kunne ikke hatt det bedre enn jeg har :) Fantastiske barn, flott mann, mat i kjøleskapet, kles skap fulle av klær og ett hode som fungerer og ett hjerte fylt av masse kjærlighet til mine. Og gjett hva?! JEG ER FØDT I 1990 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg ble mamma da jeg var 20.5 år,fikk mitt andre barn da jeg var 22.5 år og mitt og det tredje barnet fikk jeg da jeg var 26.5 år.FÅ BARNA MENS EN ER UNG!!Slik at en er opplagt til å følge barna opp gjennom livet.Jeg ble mormor da jeg var 40 år,å er MEGET stolt av å ha 6 barnebarn,å fortsatt ganske ung,men godt voksen.Jeg har stått på å jobba siden jeg var 17 år,og jobber fortsatt.Hadde ikke mere enn 3 mnd permisjon,den gangen jeg fikk barna.I dag er de vel hjemme i både 10 og 12 mnd,før de starter å jobbe igjen.Jeg har sagt det mange ganger og sier det igjen...FÅ BARNA MENS EN ER UNG,det er det som er normalt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vel jeg syns det er mer ansvarlig å få på plass skole, jobb, etablering å økonomi før barn enn å kjøre på en kjempebom med barn åsså har du ingenting å gå på. Vil du virkelig gi dine barn smuler å et evig hueverk? Ikke minst for barnet? Syns man skal ha ting på stell før man får barn. Man kan ikke bare tenke, få barn som ung! Drit i alt annet!! Uansvarlig.

Endret av Pæregnagern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Nå følte jeg meg fraktisk litt truffet. Jeg kan love deg at jeg er mer voksen enn mange av mine venninner, jeg er faktisk mer voksen enn min egen mor (hun har sagt det selv så ikke vits å kommentere på det). Du vet jo ikke hvordan hver enkelt har vokst opp, hvordan situasjonen demmes er eller noe. Jeg selv har vokst opp i et, vel, vanskelig hjem (stefar som ikke var så grei) og da følte jeg en trang til å bli voksen når jeg flyttet hjemmefra når jeg var 15 år.

 

Jeg er 23 år og klar for barn, det har jeg vært i mange år men jeg har på grunn av oppveksten min ikke kunnet bli gravid før nå. Jeg er klar for barn selv om jeg ikke har utdannelse (jobber uansett med det jeg virkelig vil drive med resten av livet), jeg fester ikke (tenk, en 23 år gammel jente som ikke fester!!!) og jeg føler ikke en trang til å reise rundt hele tiden. Både jeg og samboer er veldig glad i å kjøre bil så vi reiser heller på roadtrip (dagsturer eller helgeturer) fremfor en tur til syden eller ja, noe slikt. Selv om man er mellom 20 og 25 år så kan man fint være mer voksen enn de som er eldre enn en selv. 

 

Tenk samtidig på alle de som IKKE har årstallet i nicket sitt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...