Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Au! Fytti¤%#&, hva kan det være som gjør at jeg har så vondt?

• Logg inn for å svare
1 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 487 Innlegg:

Skrevet 23 april 2008 - 13:33

Jeg har så innmari vondt i "magen", som om jeg skulle få mensen. Skikkelige krampetak og stikninger. Sammenligner det med at "noen" har sydd fast tråder inni fremre bukveggen min og sitter og napper og drar i de! Au au au! :-( All smerten sitter fra omtrent skambenet, som jeg tror det heter og litt oppover mot navlen. Sitter her på jobb, og får så vondt at jeg ikke klarer helt å konsentrere meg om jobben... Det eneste som hjelper er å legge noe varmt på magen. Noen som vet hva dette kan være for noe? Tenkte på graviditet, og tok en test i går ettermiddag som var negativ. Men jeg aner jo ikke når jeg har "IKM" siden mensen har holdt seg borte i 6 måneder nå! (pcos...) Hva skal jeg gjøre? Smertene har vart i mange dager nå... hadde en litt annen type smerte for en ukes tid siden, men den var ikke så "senterert" og mer diffus. De smertene varte i flere uker. Da ringte jeg gynekologen, der jeg står på venteliste, og de sa at om det dukket opp noe så skulle jeg få time raskere. Yeah, right... Hjelp meg damer... noen som har gode råd til meg?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 487 Innlegg:

Skrevet 23 april 2008 - 15:23

kan være du er gravid, ta en test til om noen dager... har du pratet med legen din?