Gå til innhold

Ang farmen igjen. Flere som synes Torkil og Unnu har ett litt sykt forhold???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det spiller vel ingen rolle om han har vært syk eller ei...

Selv om moren bare gjør det fordi hun er glad i han, så blir det for mye likevel!

Hun har jo ødelagt guttungen!

 

Hvem dame som vil ha noe med han og gjøre når forholdet til moren er mer intimt?? Nei, hun må klippe navlestrengen og la han få leve et normalt liv! Han tør jo tydeligvis ikke gjøre det selv, mammadalten!

 

Syns det er veldig synd at han har vært syk, og forstår jo moren som har vært redd, men LIKEVEL, det som jeg har sett på TV er IKKE normalt, syke barn eller ei!!

 

Tror ikke bare det er på TV de lever i en boble, de gjør nok det til hverdags også, siden de tror dette er normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns de er utrolig ekle begge to. Sykt, unormalt forhold.......uansett om han har vært veldig syk.

Er ikke normalt måten mora ser på sønnen sin. Så på godkveld norge......da satt de i badetøy på stranda og mora klinte seg tett, tett inntil sønnen sin i bikini......det ER bare ikke normalt å gjøre sånn! At ikke han reagerte på det, skjønner jeg ikke, en hver annen sønn ville vridd seg unna.....hallo?

Den dama må forøvrig være SINNSYKT tørr i munnen når hun våkner om morgenen, med deeeee tenna. Klarer jo ikke å lukke munnen ordentlig når hun er våken en gang. Tror jeg har telt at hun svelget 5 ganger, mens hun ble intervjuet en gang. Går faktisk an å få tannregulering i voksen alder også, kanskje hun vurderer det etter all oppmerksomheten hun har fått på hestekjeften sin i det siste?

Hun er eklest av de to, han er bare dønn usikker på seg selv, stakar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...