Gå til innhold

Ang farmen igjen. Flere som synes Torkil og Unnu har ett litt sykt forhold???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir så kvalm av å se på de to. Koser og klemmer, i dagens sending satt Unni skrevs over sønnen og susset han, fytti grisen.... Skulle tro de var ett par. Takk og lov for at han mammadalten gikk ut i dag.Heia Ann Kristin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker ganske rart ja. Men det som irriterer meg mest med de to (spesielt Unni) er alle de forferdelig ekle smatte, sugle og svelge lydene de lager når de snakker. Fysj og æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Torkild er tragisk, kan ikke se på kamera når han snakker engang, må titte bort på mor si. Å smattinga, ikke prat på det, fysj å fysj.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenna hennes er for store til at hun får plass i kjeften. derfor ho smatter slik. ser ut som hun ikke får nok luft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Unni virker som en hyggelig dame jeg da! Men enig i at forholdet mellom de to er litt spesielt.. De kikker på hverandre slik kjærester gjør i grunn.. :P Men Torkil har vel hatt kreft, har han ikke? Er jo mulig det er grunnen til at de har et litt ekstremt nært forhold..? Uansett..

 

Heia Silje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke perfekt, men normal. Å nusse og kose med foreldrene mine, det gjorde jeg bare når jeg var barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er og nusse og kose på barna sine. men det forholdet er ikke normalt.

Jeg også reagerer veldig og må nesten se bort at hun satte seg skrevs over han der gikk faen meg grensen. yakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er synd torkil har hatt kreft.. virkelig. men søsteren min har og hatt kreft. hun har overhode ikke slikt forhold til mor.. syns det er kvalmende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, ja det er det ekleste!

Sitte sånn over sønnen sin a gitt, hadde det vært en mann som hadde sittet sånn på datteren sin hadde sikkert mange tenkt på kanten til overgrep. hehe

 

Jeg ble så glad siden torkel røk ut igår, han var så sikker på at han skulle vinne begge konkurranse!

 

Men han var jo fornøyd siden mor var videre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er litt slitsomme å se på, men jeg fikk mer forståelse for forholdet deres da jeg leste at Torkel hadde hatt kreft. Jeg skjønner at Unni må ha vært fra seg av skrekk for å miste ham, og at dette henger igjen enda. Syns Torkel virker sikrere på seg selv når han er alene foran kamera, og mora ikke sitter der og stirrer på ham, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er jo bare snill..jobber og spiller spillet ok.

Ville heller være der sammen med han enn fes Hugo mister selvgod:-)

 

Dessuten med leukemi i historien så er det vel ingen som vet hvordan forholdet til våre barn hadde blitt..

De fleste av oss får jo ikke forholdet vårt sett på med lupe heller.

Nei, vær glad han er snill og meld dere på neste år så vi får deres små finurligheter å le av:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett Farmen, men har fått med med the controversy. Er glad jentungen min er såpass lita at ingen reagerer på at hun blir halvveis ihjelsmasket hver dag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei heller Hugo en Torkil.

Ok da har vi forklaringen på hvorfor moren er så nær han pga kreft.

Men hva med torkil da?? er han hypp på mora si da.

Mannen min hadde aldri latt mora hans sittet over seg skrevs og nusset han!!!

Yakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om han han har hatt kreft så er det et rimelig spesielt forhold dem i mellom. syns det er på grensen til sykt.

og det spiller kain rolle om han har hatt kreft eller ikke altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser et lite utklipp av dem..

gjør deg ikke til dommer det er lite kledelig

 

hvem er vi til å si at det ikke spiller noe rolle om han har kreft eller ikke...kjenner du dem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. det er helt DRØYT!! Mer hun som er litt vel FOR avhengig av han enn motsatt da..

 

nei Silje MÅ vinne. Hun er jo tvers igjennom herlig. Nesten så jeg blir lesbisk ;) hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha... Er det derfor de har et så unormalt nært forhold til hverandre. Hehe, jeg trodde det var fordi Unni fortsatt ammet Torkel :P Skulle ikke forundre meg...

 

Makan til mammadalt. Men de har det sikkert fint sammen, og dem om det.

 

Har to kamerater som begge har overlevd alvorlig kreft - men ingen av de lar moren sin skræve over seg, langt mindre nusse på.

 

Incest tenker jeg når jeg ser slikt (skræving og nussing). Men de olager jo ingen, så la de bare få holde på, for all del :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at de lever i en boble, og da gjør man kanskje ting man ikke ville gjort utenfor...

Forøvrig tror jeg de har et mer normalt forhold utenfor farmen, selv om det er nært:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper unni vinner jeg, den dama har aldri gjort noen vond.

Syns det er utrolig dårlig gjort av dee hær inne å trakasere folk for hvordan de blir framstilt på tv. Husk at alt er klipt å redigert. 3 dager er klipt opp til å vises 1 time på tv. Synes hun er en god mor som stiller opp for sønnen sin. Misunnelig dere andre for at dere ikke er så gode mødre eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg syns ikke de har noe rart forhold!!!'

Nå har det seg jo sånn at Torkel har vært dødssyk ,så jeg tro de har fått et veldig nært forhold til hverandre!! Hvorfor skal man ikke vise hverandre at man står nær hverandre og er glad i hverandre!!

Det trenger ikke være noe sykt med det???

Slutt å trakaser andre for at de viser ren kjærlighet og omsorg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...