Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Smutthullet for gravide studenter

• Logg inn for å svare
190 svar til dette emnet

#41 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 023 Innlegg:

Skrevet 16 april 2008 - 21:22

Jeg studerer på Nki og der er studiet normert til 50%. Kan jeg melde meg opp til et annet studie samtidig slik a jeg får opp prosenten eller er det for sent? har termin i august.

Annonsebilag
Annonsebilag

#42 Tromsøstudent

Tromsøstudent

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 16 april 2008 - 21:53