Jump to content

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

71 år og førstegangsfødende. Trenger å utveksle erfaringer

• Please log in to reply
91 replies to this topic

#21 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565,748 posts

Posted 31 March 2008 - 21:27

Så deilig det er å se at det ikke bare er krangling og hakking på eldre kommender mødre her! :) Håper jeg og kan få joine bim-treffet! Jeg er fra Hollywood, og flyttet til Oslo nå i år. Fyller 66 nå i juni, og har termin i juli! Håper vi kan treffes! Elsker dere allerede. kleeeeeeemz Liz Piz

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565,748 posts

Posted 31 March 2008 - 22:26

Å Guuuurimalla, si ikke at det er for sent å melde sin interesse, jeg hopper sporenstreks på flyet fra Spania, hvor min niese har været så vennlig å låne meg leilighet i disse gruufulle vintermånedene der hjemme. Jeg ankommer Oslo i god tid før treffen, og tar med meg lokal vin og noen dråper fra Taxfree. Carlos (den vordende far på niogtyve) får dog bli igjen i syd denne gang. Jeg gleder meg meget, ærbødig hilsen Grete Von Lurenmusa (69)

#23 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565,748 posts

Posted 31 March 2008 - 23:10

Håi håi mine fruer, så det er her vi endelig møttes. Jeg er så heldig å bli alenemoder, da det er ganske uklar hvem denne selve barnefaren er. Må si det gikk hardt for seg borte hos fru fransen. Eller fru fransen var jo ikke heme, men herr fransen og denne snesen unge gartneren Miguel var jo tilstedes. Det siste jeg husker var at herr fransen hevet sitt glass med den nydeligste bouquet mens gartneren hevet mine ben. Men men opphavet er ikke så viktig så lenge mitt finere blålige(tuller ikke med sånt) blod strømmer i dette litte sine årer.. jeg undrer sånn på om det er en aldergrense for denne overgangsstønaden.? og hvordan regnes disse foreldrepengene utifra arven jeg lever på? Latterlig å få penger for å sitte hjemme og på restaurant hvor vi drikker god rødvin. hvor skal vi møttes?

#24 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565,748 posts

Posted 31 March 2008 - 23:21

Borghild (59) fra Bygdøy melder seg på denne heeerlige barselgruppen. Jeg tar med spekemat og vodka. Det skal bli en fryd! Zanbar (29), min virile hingst som er nyimportert fra Nigeria kan dessverre ikke bli med da han fortsatt går på norsk-kurs.

#25 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565,748 posts

Posted 01 April 2008 - 01:17

Hei, Lulla fra voksenkollen her 52år. Så flott med bim treff. Portvinen er tatt ut for lufting. Dette blir gøy jenter. Nå har vi jo både tid og økonomi til treff og barn. Juan er sent tilbake til hvor det var han kom fra så her er det fryd og gammen (ble litt masende med en 30 åring som skulle ut å jogge klokken 7). Dere .. skal vi ha med Grorud på besøket vårt, sist jeg hadde kontakt med de menneskene var det en dame som vær meget dårlig til å rengjøre. Hun glemte konsekvent å vaske under kjøleskapet til Fifi min hvite puddel. Ho ho vi sees snart. Med vennlig hilsen Lulla og Fifi. Ps noen som har forslag til hvilket land aupairen bør komme fra? Vurderer å ha 2

#26 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565,748 posts

Posted 01 April 2008 - 03:20

Heeeeeeeei alle damer, så hyggelig at vi kan danne egen barselgruppe. Er litt sensetiv på alder, fikk det til og med slettet fra et kjendisleksika som kom ut..   Jeg syntes så absolutt vi bør inkludere Grorudalen, hvem skal ellers servere oss? Selvfølgelig bør man kanskje henvise de med litt uffene biler til andre parkeringsplasser litt lengere unna der vi bor. Hilsen pensjonert moteviter med masser av tid og penger til en småttis (Det er etter min mening en menneske rett for en baby og bli født av noen som kan kle den i Dior.)

#27 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565,748 posts

Posted 01 April 2008 - 06:32

Dette er jo helt fantastisk! Jeg gleder meg så! Og det aller deiligste er at det er så mange av oss, og en del av dere er jo jammen eldre enn meg også :-) Jeg må si jeg håper at du rett over meg spøker med at barn skal kles i Dior. Sånt har ikke jeg råd til! Det var så vidt jeg klarte å lure nok penger fra eksmannen min til å få finansiert befruktningen. Vi hadde ikke råd til å dra til Rusdland, så det ble Filippinene på oss. ER litt usikker på om barnet farges av det på noen måte. Den som lever får se. Jeg kan eventuelt skylde på gulsott. Men barselstreff da dere! Det blir gøy! Nina 1939

#28 zethaline

zethaline

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 1 posts

Posted 01 April 2008 - 08:38

Dytter jeg,for her renner tårene i strie strømmer. Ler så jeg har vondt i magen,ingenting i veien med fantasien her skjønner jeg.;-)))

#29 enik<3M06&L08<3

enik<3M06&L08<3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 01 April 2008 - 08:50

jeg venter bare på hu som er 100 jeg nå... hahahahhaha

#30 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565,748 posts

Posted 01 April 2008 - 09:04

Men Herregud, da. DET ville jo vært SVÆRT useriøst! Jeg kjenner jeg blir kvalm bare jeg tenker på det. En HUNDREÅRING? Aldri i livet. Synes maksgrense bør være 75, jeg altså. Da rekker man kanskje å få med seg konfirmasjonen før man kryper ned i jorda. Nina 1939

#31 enik<3M06&L08<3

enik<3M06&L08<3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 01 April 2008 - 09:08

ikke så fordomsfull nå Nina 1939 ei på 100 kan vel bli en like god mor som ei på 75? du kan dø imorgen vettu, sant har man ingen garanti for uansett alder!!

#32 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565,748 posts

Posted 01 April 2008 - 10:55

Til Ninni 1939: Gulsott er ikke noe problem, bare å ta arvingen med til Jan Thomas nye salong og få en kjapp spraytan det! Herlig med barn som ser ut som de har vært ute og lekt i solskinnet fra dag1. Selv får jeg spart de pengene takket være deilige Zandors vakre sjokofarge :) Borghild fra Bygdøy

#33 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565,748 posts

Posted 01 April 2008 - 11:11

Det høres så fantastisk ut da jenter;) Vi er en gjeng med voksne damer i vår beste alder, og som skal bli mødre. Litt rødvin, kaffe avec og kos med gjevngamle.. Helt fantastisk. Blir gøy å gå på trilleturer med dere alle sammen etterhvert.  Min mann er fra gambia, så jg får også en nydelig unge:) hjørdis tøyen

#34 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565,748 posts

Posted 01 April 2008 - 11:33

Trenger dere en sexy, viril hingst på 82 også?? Eller har dere menn alle sammen? La oss rulle i høyet til vi setter kamferdropsene i halsen!

#35 Rampegutt08+Bøllefrø12

Rampegutt08+Bøllefrø12

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 829 posts

Posted 01 April 2008 - 11:49

fyttikatta.. trodde min far var gal som fant ei på 28 og han er 46 i år.. men dette tok kaka;P

#36 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565,748 posts

Posted 01 April 2008 - 11:54

Åh, men din far ER gal. Eller kanskje hun er gal... og han er en heldig liten gris. En 18 år eldre mann? Grøss... Mine eggstokker slår krøll på seg bare ved tanken. Nina 1939

#37 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565,748 posts

Posted 01 April 2008 - 12:17

LOL

#38 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565,748 posts

Posted 01 April 2008 - 14:57

Syntes det er så flott jeg at vi ikke trenger å gå rundt med rullatorer. En barnevogn fra silvercross eller emaljunga gjør jo akkurat samme nytten, bare mange ganger så freshed. Det var faktisk det som inspirerte meg til å skaffe barn nå. Så har jeg jo lest at dette med amming er så viktig, hvordan får man tak i mennesker som kan gjøre den jobben. Min sønn skal hete Preben Alexander VI noen av dere andre som allt har navn klare?

#39 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565,748 posts

Posted 01 April 2008 - 15:03

Hei Lulla, Her står det mellom Giorgio (en veldig god venn av meg fra Italia, kaller seg selv bare Gio, som dere uffene kanskje uttaler G I O, men DJHÅ er riktig) Eller Dolche. Preben kan du jo ikke gå feil med. Kanskje vi bør få våre håpefulle til å leke i samme lekegrupper slik at de får god stimulanse. Her blir det fiolin og piano (piano, mest for at jente kveldene mine skal få litt levende underholdning) Med vennlig hilsen KIKI

#40 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565,748 posts

Posted 01 April 2008 - 15:13

Så at Jan Thomas var nevnt, er han ikke en riktig kosegutt. Også har han sagt klart fra om at vi ikke bør gi brystmelk pga puppenes form. Jeg ser virkelig han som en autoritet på område, for tenk -han har vært i Hollywood jenter!!!! Kanskje vi bør invitere han for til en temakveld? Hilsener fra Mille, som må holde seg anonym pga kongelige forbindelser. (Min mann gav Den yndige lille prinsessen en hest, og guuuuud for et bråk det ble.) Ps ble forøvrig litt bekymret for deg som ikke har råd til Dior.. det er aldri for sent å gifte seg til litt bedre forhold vet du. Anbefaller en mann i godt voksen aldre. Over 90 vil passe bra. TUDDELUTT