Gå til innhold

Blødende hemorider...ugh...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fy f...nå er jeg så drit lei av dette hemoride-helvete jeg har holdt på med i flere runder nå at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Har fått meg en ny runde med meget smertefulle hemorider, og klarer nesten ikke hverken sitte eller gå normalt. Har hatt de i ca 4 dager nå, og enda er de meget smertefulle, og np har de også begynt å blø. Ikke bare litt som sist gang, men det silblør!! Til tross for at dette er veldig ekkelt, er det likevel et godt tegn på at de blør? Da tømmes de jo i allefall - kan det være et tegn på at de holder på å forsvinne? Har vært igjennom hele leksen med diverse salver, sheriproct, xyloproct, holder magen i sjakk med vann, fiber og duphalack, og til slutt i går stikkpiller. Men det var da det begynte å blø så veldig....Er så møkka lei av dette, i tillegg til at jeg er lei av å ha så mye smerter. Noen som har noen råd i forhold til blødningene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare sier: VÆR GLAD DE BLØR!!

Jeg skal til legen neste uke og få skjært bort to skikkelig store blodfylte kuler som har stivnet. Fryktelig vondt!

Jeg prøvde også alt, men bare jeg prompet syntes jeg de poppet frem...huff. Nå har jeg vært fin en stund, bortsett fra de to jeg må fjerne da. Eneste rådet jeg har er å prøve å "dytte" de tilbake etter at du har vært på do, legg på noe kald og sitt på badering. Stå gjerne med rompa i været også, så blodet "går tilbake". Ellers er det bare å fortsette med de tingene du gjør og sakke med legen din om det. Håper ikke du må som meg -inn å "frigjøre de" som legen så pent kalte det... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. De lar seg ikke dytte inn - har prøvd dette, men de popper ut igjen. Men kanskje det er lettere nå når de har blødd fra seg...Legen min sa at de helst ikke gjorde inngrep på gravide - jeg er i uke 34, så han anbefalte ikke å gjøre inngrep nå...Håper bare de forsvinner av seg selv - dette er noe skikklig dritt!! Lykke til med inngrepet ditt da! Jeg kommer også til å be om operasjon etter fødselen om ikke disse går bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...