Gå til innhold

Hvordan bli gravid raskt?


Nykommeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er det ingenting du kan gjøre for å fremskynde, tror jeg.. noe blir gravide med en gang, andre blir det aldri.... og mange bruker lang, lang tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at hvis man legger seg opp etter veggen med bena opp skal man visst bli gravid fortere, for da "renner" liksom sæden innover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg visst det, hadde jeg gjort det for 1,5 år siden.....

Men les kjerringråd, lev sundt og ha masse sex.....

Ellers aner ikke jeg.... :P

Hvis du finner vidunderkuren, så gi meg beskjed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nok anbefale å ha det gøy, ikke stresse og mase så altfor mye! Det skjer når det skjer! Men kan anbefale å ligge med bena i været og en pute under rumpa en stund etterpå;) funka for meg og vet om flere andre som det og har funka for.

 

Lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

slutt me prevensjon....

 

finnes vel ingen oppskrift på det. men stresser du vil det mest sansynlig ta lenger tid!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsningstester funker dårlig/lite hvis man stresser med å bli fort gravid... det går bare ikke ;-p her gjorde vi ALT som stod i vår makt for å bli fort gravide. Men det gikk litt over 9 måneder før babyen satte seg i magen min... =) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte eggløsningstester, hadde mye sex både før, under og etter eggløsning. Lå med beina høyt og en pute under rompa etterpå. Resultatet ble graviditet første prøveperiode! Sluttet med p-piller mnd før. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...