Anonymforum
Hei.
Anonymforumet er felles for Barn i magen og Din baby.
Husk at ikke alle har samme takhøyde når det kommer til ironi og sarkasme. Jeg ber dere derfor om å tenke dere litt om før dere poster og svarer.
Når dere diskuterer sykdom og annet helsestoff, husk at du må bruke leger og helsepersonell som eksperter og ikke stole blindt på brukersvar.
God debatt!
Hilsen Elin, forumansvarlig.
Snarveier til andre forum:
1. trimester -- 2. trimester -- 3. trimester -- Bli gravid -- Navnedebatten -- Skravle BIM -- Krangle BIM
Småtroll 0-1 år -- Småtroll 1-2 år -- Småtroll 2-3 år -- Barnevogner -- Ris og ros -- Skravle DIB -- Krangle DIB
Heder, ære og kaffemaskin - bli med på månedens kåring!Skrevet av Anne Victoria |
Hvordan får man en lønn på 800.000?Opprettet av Anonym bruker , i går, 21:49 |
|
|
||
FørskolelærereOpprettet av Anonym bruker , i går, 21:31 |
|
|
||
Var på ikea i dag, og babyen på 6 mnd ble sulten, så jeg kjøpte en barnemeny med kjøttboller,,,,,,Opprettet av Anonym bruker , i går, 18:07 |
|
|
||
Hvor ofte har dere besøk av nabobarn i alderen 4-5 år?Opprettet av Anonym bruker , i dag, 06:49 |
|
|
||
Skjønner lite og ingenting av en kollega, plutselig slettet meg som venn på fbOpprettet av Anonym bruker , i går, 22:24 |
|
|
||
Da er altså Kengumamma den nye hakkekyllingen herOpprettet av Anonym bruker , i går, 21:03 |
|
|
||
Finnes det noen barnerom igjen her i landet som IKKE er innredet med enten:Opprettet av Anonym bruker , i går, 16:39 |
|
|
||
Noen av mine venner og familie tror mannen mishandler meg.Opprettet av Anonym bruker , i dag, 07:02 |
|
|
||
Jeg tror det sitter maaaange slike damer her inne på dette forumet, sånn sett bort fra utseende da...Opprettet av Anonym bruker , i dag, 07:01 |
|
|
||
Mamma/pappa til ansatte i barnehagen?!Opprettet av Anonym bruker , i går, 05:40 |
|
|
||
Kan min søster kreve dette?Opprettet av Anonym bruker , i går, 20:22 |
|
|
||
6 års trass?Opprettet av Anonym bruker , i dag, 06:13 |
|
|
||
Blir forundret over at voksne mennesker har så dårlige norskkunnskaperOpprettet av Anonym bruker , i dag, 06:46 |
|
|
||
Det er ikke bare å være pen heller...Opprettet av Anonym bruker , i går, 17:21 |
|
|
||
Hormonell kanskje, men blir litt såret jeg...Opprettet av MamsMø , i går, 20:33 |
|
|
||
To små soverom eller et større til to søsken under 4 år?Opprettet av Anonym bruker , i går, 21:27 |
|
|
||
Dere som jobber i bhg. Hva syns dere om?Opprettet av Anonym bruker , 14 juni 2013 |
|
|
||
Noen her som har giftet seg mens dere hadde en dårlig periode i forholdet?Opprettet av Anonym bruker , i går, 22:50 |
|
|
||
Jeg kan ikke ha besøk, jegOpprettet av Anonym bruker , i dag, 06:34 |
|
|
||
Le Creuset, hjelp meg å velge farge?Opprettet av Anonym bruker , i går, 11:20 |
|
|
||
Sykkelister som kjører i kjørebanen! Er dere sinte på dem? Eller skulle du ønske du var en av dem?Opprettet av Anonym bruker , i går, 23:14 |
|
|
||
Oppskrift på fruktis?Opprettet av Anonym bruker , i går, 17:23 |
|
|
||
Bukserøsk.Opprettet av prekæs , i dag, 06:23 |
|
|
||
Tikkende malignt melanom (føflekkreft) bombe..Opprettet av Anonym bruker , i dag, 06:21 |
|
|
||
Hva er det tidligste du har hørt noen har fått greie på kjønn?Opprettet av Anonym bruker , i går, 21:41 |
|
|