Anonymforum
Hei.
Anonymforumet er felles for Barn i magen og Din baby.
Husk at ikke alle har samme takhøyde når det kommer til ironi og sarkasme. Jeg ber dere derfor om å tenke dere litt om før dere poster og svarer.
Når dere diskuterer sykdom og annet helsestoff, husk at du må bruke leger og helsepersonell som eksperter og ikke stole blindt på brukersvar.
God debatt!
Hilsen Elin, forumansvarlig.
Snarveier til andre forum:
1. trimester -- 2. trimester -- 3. trimester -- Bli gravid -- Navnedebatten -- Skravle BIM -- Krangle BIM
Småtroll 0-1 år -- Småtroll 1-2 år -- Småtroll 2-3 år -- Barnevogner -- Ris og ros -- Skravle DIB -- Krangle DIB
Heder, ære og kaffemaskin - bli med på månedens kåring!Posted by Anne Victoria |
Pinned
Nå kan månedens innlegg være anonymt! Vinn en Tassimo!Started by Anne Victoria , 18 Jun 2013 |
|
|
||
8000,-Started by Anonym bruker , Today, 01:19 |
|
|
||
Tror dere norske melkebønder er snille med kyrne sine?Started by Anonym bruker , Yesterday, 17:57 |
|
|
||
Virker som om det er mange som har veldig lite penger her....Started by Anonym bruker , Yesterday, 14:37 |
|
|
||
Hvor ofte er du hos fastlegen?Started by Anonym bruker , Yesterday, 21:51 |
|
|
||
MageplastikkStarted by LadyLeni , Yesterday, 23:42 |
|
|
||
Inspirert: er pedagoger et lavlønnet yrke?Started by Anonym bruker , Yesterday, 20:08 |
|
|
||
Hva skal jeg gjøre ang typen ?!Started by Anonym bruker , Yesterday, 20:05 |
|
|
||
Huff. Føles litt ekkelt. Men gutten min og kameraten leker alltid hos kameraten.Started by Anonym bruker , Yesterday, 13:21 |
|
|
||
Jeg vil bli gravid igjenStarted by Anonym bruker , Today, 00:37 |
|
|
||
Inspirert av temaet om hun som serverte gutten svinekjøttStarted by Anonym bruker , Yesterday, 18:58 |
|
|
||
Sitter her og gråter, min baby på 9 mnd skal egentlig begynne i Bhg.Started by Anonym bruker , Yesterday, 19:48 |
|
|
||
Lavkarbo til barnStarted by Petranova , Yesterday, 08:04 |
|
|
||
Fotballfruen skal kjøre lavkarbo hele svangerskapet...Started by Vicky Pollard , Yesterday, 21:20 |
|
|
||
Ble strippet i dag. Endte med små tak som ga seg ettervært.Sovnet på sofaen i en time.Started by Anonym bruker , Today, 00:18 |
|
|
||
Begynner å bli drittlei sammenslåing av etternavn..Started by Anonym bruker , Yesterday, 23:15 |
|
|
||
Babyen min ble estimert til...Started by Anonym bruker , Yesterday, 19:47 |
|
|
||
Er jeg trendy hvis jeg knyter på meg et tørkle rundt huet?Started by Anonym bruker , Yesterday, 23:54 |
|
|
||
Så irriterende at jeg ikke kan betale regninger med bankens app!!Started by Anonym bruker , Yesterday, 23:07 |
|
|
||
Samboere med særbarn/fellesbarn. Hvordan fordele utgiftene?Started by Anonym bruker , Yesterday, 22:01 |
|
|
||
Gjorde jeg noe galtStarted by Anonym bruker , Yesterday, 22:25 |
|
|
||
Har blitt sår under ene hengepuppen min?Started by Nichotine , Yesterday, 21:03 |
|
|
||
Har Malindus slutta å blogge?Started by Anonym bruker , Yesterday, 23:48 |
|
|
||
Hvor mye får dere utbetalt i lønn/feriepenger denne måneden?Started by Anonym bruker , Yesterday, 18:58 |
|
|
||
Er vi for redde for dødenStarted by Anonym bruker , Yesterday, 23:33 |
|
|