Vi skal ha flere brukertester på Klikk.no og trenger derfor flere testfamilier. Fra før er vi 230 testfamilier.

Vi tester alt mulig - fra klær, verktøy og barneutstyr til vaskemidler, mat, drikke og turutstyr.

Til endel av disse testene trenger vi brukere/familier som kan teste for oss. Brukertester gir oss verdifulle data om produktene i bruk. Derfor er dette viktig!

Vi betaler ikke lønn, men belønner alle testere - ofte i form av at dere dere beholder produktene dere tester. Av og til har vi i stedet større premier som vi trekker ut blant testerne.

Unike tester

Vi skal nå prøve ut en ny type tester. Dette vil være unikt i Norge, om vi lykkes. Utgangspunktet er at alle dere brukerne der ute samlet vet mye mer enn oss om produktene dere eier - og denne kunnskapen er svært interessant!

I den nye typen tester vil vi i stedet for å teste nye produkter, samle inn kunnskaper om brukerens erfaringer med egne produkter.

Du får rett og slett anledning til å evaluere produkter du har brukt over tid.

Vi vil få en grundigere evaluering av produktkvalitet når vi samler inn "lange" bruksdata. Det gir oss bedre datakvalitet mht. slitasje, for eksempel.

Vil du bidra?

Vi setter virkelig stor pris på testere som vil være med på dette. I tillegg skal vi selvsagt fortsette med våre vanlige produkttester. Det er mye spennende på gang. Derfor trenger vi DITT BIDRAG!

Testfamilier får jevnlig mulighet til å kvalifisere deg til produkttester. De siste månedene har vi for eksempel testet termoser og reisetriller.

Når vi tester, stiller vi høye krav til seriøsitet og gjennomføringsevne. Dette er ekstremt viktig for at testene våre skal ha den troverdigheten leserne fortjener.

Høres det spennende ut? Fyll ut skjemaet nedenfor om du kunne tenkte deg å bli en av våre testfamilier. Kvalifiserte familier vil bli lagt til i Facebook-gruppa "Foreldre og Barn testfamilier" - dette er hovedkanalen for kommunikasjonen om testene.

Her er skjemaet du fyller ut om du kan tenke deg å være med.

Les hele saken
Les alt om:

Marit Vebenstad, digitaljournalist

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!