- Dette gir signaler om at produkttesting er interessant for målgruppen, og noe vi vil satse på freomver

Redaksjonssjef Julie Gjørven er overveldet over responsen Klikk Foreldre fikk, da vi torsdag gikk ut med en etterlysning av barnefamilier som var interessert i å teste produkter for barn og barnefamilier.

Mer enn 100 familier meldte interesse for å være med på testingen i løpet av et par dager.

- Dette gir signaler om at produkttesting er interessant for målgruppen, og noe vi vil satse på freomver, sier Gjørven.

Les også: Denne juicen kan erstatte tran

Doblet panelet

Med mer enn 100 familier i "testbanken", bestemte Klikk Foreldre seg for å utvide forbrukerpanelet fra 10 familier til 20. Den gode responsen førte også til at svarfristen måtte forkortes, hvilket gjorde at redaksjonen satte sluttstrek allerede mandag morgen.

- Nå har vi ikke behov for fler, og har fjernet artikkelen der vi søker etter testere, sier en strålende fornøyd redaksjonssjef.

De 20 aktuelle familiene blir kontaktet via e-post. Klikk Foreldre prioriterer å finne et representativt utvalg for den norske befolkningen, og som har barn under 12 år.

Les også:

Den store pølsetesten

Slik sikrer du barn i bil

Kjeks like sunt som grovbrød

Sex verre enn hemorroider

Les hele saken

Marit Vebenstad, digitaljournalist

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!