Alt kvinner vil ha:

Klikk Kvinne

Nettstedene vi sorterer under Klikk Kvinne er alle sterke merkevarer som retter seg mot kvinners varierte interesser.

Sist oppdatert

De fleste av merkevarene du finner i Klikk-universet retter seg mot kvinner, via temaområdene Bolig, Foreldre, Helse, Mote og Mat.

I tillegg har vi i Klikk nettsidene til merkevarer som er blant Norges sterkeste på print.

Hjemmet

Hjemmet er en av Norges sterkeste merkevarer og har siden 1911 inspirert norske kvinner over hele landet.

.
.

Hjemmets kjerneleser er en moden kvinne som lever et aktivt liv. Hun er familieorientert, men har også et behov for å tilfredsstille sine egne behov. Hun bruker en stadig større del av formuen på å oppfylle drømmer om spennende feriereiser, mer kostbare hud- og velværeprodukter og ikke minst oppussing av hjem og fritidsbolig.

For første halvår 2010, hadde Hjemmet gjennomsnittlig 4.000 unike brukere og 8.000 sidevisninger i uken. *

Klikk her for trafikktall siste måned!

Norsk Ukeblad

Litt yngre, litt friskere.

Norsk Ukeblad er størst på helse- og velværestoff, og har i tillegg bærebjelker som mat, interiør, reise, mote og gode historier. Leserne skal få tips og inspirasjon, og bli fylt av overskudd og livsglede.

.
.

Norsk Ukeblad har fokus på den yngre, aktive og etablerte kvinnen over 25 år, og har kjøpesterke og lojale lesere. Man jobber hele tiden med å videreutvikle eller utvide stoffområder som følger leserens utvikling.

For første halvår 2010, hadde Norsk Ukeblad gjennomsnittlig 2.000 unike brukere og 5.000 sidevisninger i uken. *

Klikk her for trafikktall siste måned!

Familien

Familien er Norges nest største kvinneblad og kjennetegnes for sin troverdige profil.

Andre redaksjonelle temaer er planter, kosthold, helse, egenpleie, interiør og antikviteter. Med høy etisk profil, fremstår Familien som et nært, varmt og engasjerende nettsted.

Familien henvender seg til voksne kvinner med interesse for den nære virkelighet og mellommenneskelige forhold og for praktisk lesestoff. Leserne kjennetegnes som lojale og engasjerte.

.
.

For første halvår 2010, hadde Familien gjennomsnittlig 300 unike brukere og 1.000 sidevisninger i uken. *

Klikk her for trafikktall siste måned!

Her og Nå

Alt det kjendisstoffet leserne vil ha - presentert på ett sted.

Her og Nå er et av Norges største ukeblad, og er også på nett underholdende og aktuelt med nyheter om kjendiser og kongelige.

Nettstedet skal skape forventning, gi glede og overraske leseren. Den redaksjonelle tonen er positiv og bladet skal gi leseren en god leseropplevelse.

For første halvår 2010, hadde Her og Nå gjennomsnittlig 25.000 unike brukere og 77.000 sidevisninger i uken. *

.
.

Klikk her for trafikktall siste måned!

C!

C! skal gi en opplevelse av glamour og være et pustehull i hverdagen.

nettsiden til C! kan leseren drømme seg bort i kjendisenes verden, og hente inspirasjon og tips. Nasjonale og internasjonale stjerner er viktige trendsettere, og C! bruker mange flotte bilder fra stjernenes liv til å gi leseren tips innen mote, makeup, kroppspleie, og design.

C!-lesere er aktive og urbane kvinner i alderen 18-40 år.

For første halvår 2010, hadde C! gjennomsnittlig 300 unike brukere og 560 sidevisninger i uken *.

Klikk her for trafikktall siste måned!

.
.

*Kilde: TNS Scores, 1.halvår 2010

Norge 1-2-3

Treffstedet for mennesker med samme hobby. Her kan man få råd og hjelp umiddelbart.

Norge 1-2-3 er et nettsamfunn for kvinner mellom 25 og 100 år. Her kan man blogge, diskutere i en rekke ulike forum, dele bilder og selge hobbyrelaterte artikler.

Nettstedet gir brukere umiddelbar kontakt med andre som har samme type interesser, blant annet innen håndarbeid, bøker, trim og helse, blomster og hage og kryssordløsing. En nærværende redaksjon hjelper til når brukerne står fast, for å bevare en positiv tone på nettstedet og sikre en god brukeropplevelse.

Norge 1-2-3 har 22.000 unike brukere og 250.000 sidevisninger hver uke og 15.000 registrerte medlemmer*.

*1/2011

Denne saken ble første gang publisert 09/09 2010, og sist oppdatert 06/05 2017.

Les også