Alt om interiør:

Klikk Bolig

I Klikk Bolig finner du Norges ledende merkevarer på bolig-, hytte- og interiørstoff.

Under Klikk Bolig finner du de sterke merkevarene Bonytt, Hytteliv og Rom 1-2-3
Under Klikk Bolig finner du de sterke merkevarene Bonytt, Hytteliv og Rom 1-2-3
Sist oppdatert

Med de sterke merkevarene Bonytt, Rom 1-2-3 og Hytteliv under vingene har Klikk Bolig en unik posisjon i interiørsegmentet.

Leserne spenner fra unge i etableringsfasen til de mer etablerte. På nettsidene finnes alt fra gjør-det-selv-tips for de handlekraftige til de hotteste trendene.

For første halvår 2010, hadde Klikk Bolig gjennomsnittlig 92.000 unike brukere og 269.000 sidevisninger i uken. *

I perioden april til september hadde Klikk Bolig en gjennomsnittlig ukentlig dekning i Internettbefolkningen på 116.000 unike personer. **

Klikk her for å se oppdaterte tall for siste måned.

Her finner du mer informasjon om leserne våre.

Bonytt

Bonytt er Norges største bolig- og interiørmerkevare.

.
.

Som i magasinet er det redaksjonelle innholdet på nettstedet Bonytt forankret i norsk virkelighet, med sideblikk på det nyeste innen internasjonale trender og design.

Nettstedet er alltid tidlig ute med å presentere nyheter på markedet. Bonytt skal gi leserne inspirasjon og ideer, og drømmer skal kunne realiseres.

Bonytts lesere er aktive og samfunnsengasjerte, med høy utdannelse og inntekt. De leser mye, spesielt magasiner og aviser, og ser mindre på TV enn gjennomsnittet av befolkningen. De er interessert i trender og moter, og de betaler gjerne ekstra for kvalitetsprodukter.

For første halvår 2010, hadde Bonytt gjennomsnittlig 61.000 unike brukere og 151.000 sidevisninger i uken.*

Klikk her for trafikktall siste måned!

Hytteliv

Norges største på hytte!

Hytteliv er nærmest en inistitusjon for hyttefolk, med tradisjonelle hyttereportasjer, nyttig gjør-det-selv-stoff, nye og interessante hytteprodukter samt inspirerende interiørreportasjer. Hytteliv har høy redaksjonell kvalitet på både print og nett.

.
.

Hytteliv appellerer til kvinner og menn som har et aktivt forhold til hytta eller fritidsboligen sin.

For første halvår 2010, hadde Hytteliv gjennomsnittlig 10.000 unike brukere og 28.000 sidevisninger i uken.*

Klikk her for trafikktall siste måned!

Rom 1-2-3

Interiør til glede og inspirasjon.

Rom1-2-3 er en kreativ hjelper på veien til en mer tidsriktig og gjennomført bolig.

Med sin inkluderende og personlige profil byr nettstedet på tips til fornyelser og oppussing på en enkel måte. Her presenteres ulike stilarter og ideer, før- og etter-reportasjer samt hage- og shoppingstoff.

.
.

Målgruppen til Rom1-2-3 er kvinner 25-45 år som liker å fornye boligen sin. Hun har stor interesse for moderne interiør- og boligstoff, og ønsker tips til smarte og enkle interiørløsninger.

For første halvår 2010, hadde Rom123 gjennomsnittlig 19.000 unike brukere og 56.000 sidevisninger i uken.*

Klikk her for trafikktall siste måned!

Bo Bygg og Bolig

Bo Bygg og Bolig sin visjon er å være den ledende og seriøse informasjonskilden for alle boliginteresserte som går med planer om å bygge nytt eller rehabilitere sin eksisterende bolig.

I så vel publikasjonen som i internettversjonen av Bo Bygg og Bolig kan fagfolk og byggevareleverandører annonsere for å nå sine kunder på en mer målrettet og kostnadseffektiv måte enn hva andre medier kan tilby dem.

Ta kontakt for å høre mer om hvordan du kan bruke Bo Bygg og Bolig for å nå dine kunder.

Boligguiden

Boligguiden er en søkbar oversikt over leverandører av produkter og tjenester relatert til nybygg, rehabilitering, interiør og oppussing av bolig. Ved å ha en prioritert oppføring i boligguiden vil din bedrift fremstå med høy synlighet for brukere som er i modus for kjøp av produkter og tjenester.

.
.

Boligguiden distribueres via merkevarer som Bonytt , Rom 1-2-3 , Hytteliv , Bo Bygg og Bolig samt Klikk.no . Dette sikrer høyt tilfang av brukere som er interessert i bolig.

Ved å være synlig med prioritert oppføring i boligguiden vil din bedrift få egen landingsside med bedrift- og kontaktinformasjon, samt kartoppføring og integrasjon mot facebook.

Ta kontakt for å høre mer om hvordan du kan bruke boligguiden for å nå dine kunder eller last opp informasjon om ditt firma her.

Produktinformasjon og priser

Avtalevilkår

*Kilde: TNS Scores, 1.halvår 2010

**Kilde: Norsk Internettpanel, april-september 2010

Denne saken ble første gang publisert 01/10 2010, og sist oppdatert 06/05 2017.

Les også