Alt mannen ønsker seg:

Klikk Mann

Nettstedene vi sorterer under Klikk Mann retter seg alle mot menns interesser.

Annonseweb screenshots illustrasjonsbilder
Annonseweb screenshots illustrasjonsbilder
Sist oppdatert

Under denne paraplyen ligger nettstedene til Vi Menn, friluftsnettstedene og nettsteder for teknologiinteresserte.

Vi Menn

Har du menn i målgruppen kommer du ikke utenom Vi Menn.

.
.

Bil, båt, reiser, gadgets, action, adventure, populærvitenskap og friluftsliv er noen av stoffområdene redaksjonen satser på. Reporterne reiser land og strand i inn- og utland for å finne de beste sakene og møte de mest spennende menneskene til både nett- og papirutgaven.

Målgruppen til Vi Menn er menn mellom 25 og 55 år. De tilhører det moderne materialistiske segmentet.

For første halvår 2010, hadde Vi Menn gjennomsnittlig 18.000 unike brukere og 56.000 sidevisninger i uken. *

Klikk her for trafikktall siste måned!

Vi Menn Bil

Vi Menn Bil er det perfekte nettsted for den bilinteresserte.

Hos Vi Menn Bil skal leseren finne alt han trenger for å fatte de riktige beslutningene i forhold til bilhold, dekk, utstyr og valg av bil.

.
.

I tillegg får leseren mulighet til å drømme seg bort, i reportasjer med de råeste bilmodellene som finnes på markedet.

For første halvår 2010, hadde Vi Menn Bil gjennomsnittlig 60.000 unike brukere og 147.000 sidevisninger i uken *.

Klikk her for trafikktall siste måned!

Vi Menn Båt

Vi Menn Båt er båtfolkets nettsted.

I tillegg til et rikholdig testarkiv kan man hos Vi Menn Båt finne både nytteartikler og de beste bildene av de råeste båtene som finnes på markedet.

For første halvår 2010, hadde Vi Menn Båt gjennomsnittlig 12.000 unike brukere og 42.000 sidevisninger i uken.*

.
.

Klikk her for trafikktall siste måned!

Jakt

Jakt er alle seriøse jegeres førstevalg og en kilde til økt kunnskap, inspirasjon og mestring.

Jakt sine seriøse produkttester gir sluttbruker bedre anbefalinger og større trygghet ved kjøp av flere ulike produkter. Målgruppen er først og fremst personer som er spesielt interessert i jakt, våpen og jakthunder. Leserne er også svært interessert i biler med firehjulstrekk, ATV, hytte, bolig, snekring, oppussing, foto, sportsfiske og friluftsliv.

For første halvår 2010, hadde Jakt gjennomsnittlig 1.000 unike brukere og 3.000 sidevisninger i uken. *

Klikk her for trafikktall siste måned!

Villmarksliv

.
.

Villmarksliv forener nybegynnerens og entusiastens felles interesse for friluftsliv.

Friluftsentusiasme, fiske og jakt er mer enn en interesse, det er en livsstil. I Villmarksliv har både de mest innbitte entusiastene og de som trår sine første steg som "villmarking" funnet en felles møteplass.

Villmarkslivs lesere er en takknemlig målgruppe å forholde seg til, og lesernes tillit gir seg uttrykk i en responsvilje få kan sammenligne seg med. Dette har gjort Villmarksliv til en viktig markedsplass innen det vide begrepet friluftsliv.

For første halvår 2010, hadde Villmarksliv gjennomsnittlig 3.000 unike brukere og 9.000 sidevisninger i uken.*

Klikk her for trafikktall siste måned!

Alt om Fiske

.
.

Alt Om Fiske er selve bibelen for ihuga norske sportsfiskere.

Leserne er svært utstyrsorientert og bruker hvert år mye penger på sin hobby. De er også svært interessert i foto, pc, friluftsliv, golf, snekring, oppussing og bil.

Leserne av Alt Om Fiske fungerer som rådgivere for andre sportsfiskere i kraft av høyt kunnskapsnivå og stor troverdighet. De er ivrige nettbrukere.

For første halvår 2010, hadde Alt om Fiske gjennomsnittlig 1.000 unike brukere og 3.000 sidevisninger i uken. *

Klikk her for trafikktall siste måned!

Mann

Mann er favoritten for urbant tenkende menn.

.
.

Mann er et eksklusivt nettsted for den moderne, bevisste og urbant tenkende mann. Den redaksjonelle stilen er maskulin, men elegant med røft design.

Arketypen er menn mellom 25 og 35 år med utdannelse, inntekt og forbruk over gjennomsnittet. Han holder seg oppdatert på nyheter og trender innen alt fra moter til gadgets, og han ser på Mann som en seriøs og viktig rådgiver innenfor en rekke områder.

For første halvår 2010, hadde Mann gjennomsnittlig 2.000 unike brukere og 6.000 sidevisninger i uken. *

Klikk her for trafikktall siste måned!

HjemmePC

PC-stoff for den vanlige forbruker.

HjemmePC henvender seg til den vanlige databruker, og har et lettfattelig språk for å veilede leserne i den digitale hverdagen. Jevnlig presenterer nettstedet presenteres en rekke tester, omtaler, guider, "trinn-for-trinn-innføringer", tips, triks, gadgets og nyheter.

.
.

Nettsiden til HjemmePC er for kvinner og menn i alderen 15-45 år som ønsker å holde seg oppdatert på teknologifronten.

For første halvår 2010, hadde Klikk Teknologi (HjemmePC og Gadgets) gjennomsnittlig 41.000 unike brukere og 101.000 sidevisninger i uken *.

I perioden april-september, hadde Klikk Teknologi (HjemmePC og Gadgets) en gjennomsnittlig ukentlig dekning i Internettbefolkningen på 39.000 unike personer. **

Klikk her for trafikktall siste måned!

*Kilde: TNS Scores, 1.halvår 2010

.
.

Denne saken ble første gang publisert 09/09 2010, og sist oppdatert 06/05 2017.

Les også