Med de sterke merkevarene Bonytt, Rom 1-2-3 og Hytteliv under vingene har Klikk Bolig en unik posisjon i interiørsegmentet.

Leserne spenner fra unge i etableringsfasen til de mer etablerte. På nettsidene finnes alt fra gjør-det-selv-tips for de handlekraftige til de hotteste trendene.

For første halvår 2010, hadde Klikk Bolig gjennomsnittlig 92.000 unike brukere og 269.000 sidevisninger i uken. *

I perioden april til september hadde Klikk Bolig en gjennomsnittlig ukentlig dekning i Internettbefolkningen på 116.000 unike personer. **

Klikk her for å se oppdaterte tall for siste måned.

Her finner du mer informasjon om leserne våre.

Les hele saken

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!

Annonsemuligheter på Klikk mobil

Veksten i salg og bruk av smarttelefoner har gitt ekstrem vekst i nettsurfing med mobilen de siste to årene. Klikk Mobil er Egmont Hjemmet Mortensens prisbelønnede mobiltjeneste som gir deg som annonsør muligheten til å treffe våre lesere på den lille, store skjermen.

Her kan du laste opp informasjon til din oppføring i boligguiden, foreldreguiden eller bryllupsguiden

Oppføring i våre guider

Kontakt oss for oppføring i en av våre guider